Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular

Cevabını bulamadığınız sorularınız varsa bizim ile iletişime geçebilirsiniz. Bize Ulaşın

0 850 441 06 06 veya 0 800 670 06 06 Çağrı Merkezimiz aracılığı ile en kısa sürede çözüm için canlı destek verilerek probleminiz hızlı bir şekilde sonuca kavuşturulacaktır.

Teknobil Telekom Aboneliğinizi, Türkiye geneli hizmet sağlanmakta olup Çagrı Merkezimiz aracılığı ile alt yapınızı sorgulanarak desteklediği her noktaya Nakil işlemi gerçekleştirebilirsiniz.

0 850 441 06 06 yada 0 800 670 06 06 Çağrı Merkezi Müşteri Temsilciniz aracılığı ile İptal İşlemlerinizi anında talebiniz alınarak İşlemleriniz hızlı bir şekilde gerçekleştirilir.

Teknobil Telekom alt yapısına geçiş yapmak için yapmanız gereken ilgili belgeleri doldurup tarafımıza iletmeniz yada Teknobil Telekom Bayiler Noktasından Abonelik işlemlerinizi başlatabilirsiniz.
Mevcutta bir ISS’ten internet hizmeti alıyorsanız ve Teknonil Telekom alt yapısına geçiş yapmak istiyorsanız 08504410606 veya 08006700606 numaralı 7/24 Çağrı Merkezimiz üzerinden yada En yakın Teknobil Telekom Bayilerinden bulunduğunuz lokasyona geçiş işlemlerinizi yaptırabilirsiniz.

1 - Yeni Abonelik işlemleri için gerekli olan belgeler...
•    Kimlik fotokopisi
•    Abonelik sözleşmesi

2 - İşletmeci Değişikliği için gerekli olan belgeler...
•    Churn ( İŞLETMECİ DEĞİŞTİRME FORMU ) formu,
•    Abonelik sözleşmesi 
•    Kimlik fotokopisi

İlgili İşlemleri ilk adımda 7/24 aktif olan Çağrı Merkezimizden bilgi alarak işlemlerinizi başlatabilirsiniz.

TEKNOBİL TELEKOM